Small things in life...

När folk runt omkring mig har det jobbigt brukar jag tala om vikten av att se glädjen i det lilla, känna lycka över sådant som är en del av vår vardag & som kan ses som trivialt. Just nu hade jag varit i behov av kattungar, brummande tjocka små humlor & en skål blåbär med mjölk & socker på en solvarm brygga - men jag försöker peppa med musik, glädja mig åt att solen lyser & att jag ska klättra ikväll. Sedan försöker jag också vara glad åt att R har tagit sig säkert över Atlanten, även om det hade varit mkt bättre om han hade varit här. Har varit så skönt att ha honom i Toronto - någon som bryr sig & som är en anknytning till allt där hemma. Har fått ett löfte om att få lite bilder skickade till mig så fort han har skakat av sig värsta jet-laggen - så då blir det bla fler bilder på mig från Niagara (i snöstorm visserligen, så man ser inte speciellt mkt)!  

Kommentarer
Postat av: Prinsessa På Vift

Det var väldigt bra å fint skrivet, det lät lite som en dikt i början :P

2008-03-10 @ 16:52:10
URL: http://prinsessanmariah.blogg.se
Postat av: Ida

Oj, tack! Just nu ar jag sa stressad att jag inte riktigt kan tanka sa det ar skont att hora att det inte har satt sig alltfor mkt i hur jag skriver, eftersom jag de facto sitter & forsoker jobba lite just nu! :)

2008-03-10 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0