Metcalf rock!

Eftersom det var Labor Day igår åkte vi ut till Metcalf Rock för en heldag med klättring. Var så skönt att få komma ut i skogen & bara vara. Lotta, Martins flickvän som precis har kommit hit för att hälsa på, är supergullig så jag tillbringade rätt stora delar av dagen med att prata med henne. Fast jag var inte helt på topp, kände mig lite seg i kroppen & märkte att jag var mer lättirriterad än vanligt. Tror att det är stressen från mastern som inte riktigt släppt ännu. Så gissa om det var skönt när jag kunde klättra en 5.8 rent som dagens sista led (som sagt var, att klättra utomhus är en helt annan sak än att klättra inne så graderingarna stämmer inte med varandra)! Var helt varm av lycka ned jag kom ned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0