Piiiip!

Gaah, jag är nervös! Riktigt, riktigt nervös! Lite sådär så att jag nästan börjar ångra att jag anmälde mig till balettkursen... Nope, pepp, pepp - detta kommer att gå super! & gör det inte det så är väl ingen större skada skedd. Jag får helt enkelt tänka så som så att jag de facto lyckades bli av med min höjdrädsla, börjar känna att 10+ är inom räckhåll & planerar att börja leda utomhus nästa sommar - detta kommer att vara hur smärtfritt som helst i jämförelse!

Ehum, men ni kan väl hålla tummarna för att jag inte gör bort mig alldeles?


Kommentarer
Postat av: mgs

Du och balett? Kan fan bara gå bra är allt jag har att säga, jag korsar tårna medans jag läser din blogg vettu.



Vad hette den där tandblekningsgrunkashiten du hade och fick resultat av? Skulle gärna byta bort lite smör smot snö if ya know what I meeeean



Puss

2008-09-24 @ 05:15:43
Postat av: Ida

Fniss, tack!



Oh, kommer inte ihåg så här på rak arm - kan checka när jag kommer hem om namnet står på prylarna. Kostade iaf 400 pix & fungerade super, är väldigt nöjd! Checka runt lite på typ aftonbladets hemsida så kan det hända att en liknande reklam poppar upp!

2008-09-24 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0