Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig dag för det är JOSEFINS födelsedag, hurra, hurra, hurra! Tusen kramar till världens bästa Jo som jag saknar så himla mycket! Har skickat en liten present men vet inte om den har kommit fram ännu. Var väl kanske inte starkast i världen när jag skulle fylla i din adress & råkade missa den lilla detaljen att Lycksele var förimprogramerat som stad... Blev lite mailutbyte med kundtjänst där! :) 

 

Anyway, när vi ses till sommaren så vill jag att du ska ha ett chokladkakerecept i handen så att jag kan baka något vidunderligt tungt & maffigt åt dig. :) Puss!


Kommentarer
Postat av: Jo

Du är bara föööör söt! =) Tack så jättemycket!

Puss!

P.S Var det möjligtvis ett önskehalsband?

2009-05-14 @ 19:14:06
Postat av: Ida

Japp, det var det - från KyssJohanna. Så jag antar att det kom fram som det skulle då? Gissa paniken när jag checkade igenom bekräftelsen som de mailat till mig & jag såg att det stod Lse istället för Lund! :)

2009-05-14 @ 19:55:44
Postat av: Jo

Tack så jättemycket! Det är jättesött =) Grejen var att det kom i onsdags och det stod inget namn så jag visste inte vem det var ifrån så jag var lite förvirrad ett tag =)

Kan förstå din panik. Inte lätt alltid =)

Puss o Kraaaaam!!!

2009-05-15 @ 10:28:45
Postat av: Ida

Whoho! Något jag skickat har kommit i tid, till & med tidigare! Never heard of before! :)



Puss!

2009-05-15 @ 15:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0