Pip...

känner mig så hängig just nu. Har ju varit halvurchlig i flera dagar, men idag känns det extra tungt. Näsan kliar & rinner, ögonen känns helt tunga & det spänner över tinningarna. För att göra saken bättre så lyckades Paul dessutom armbåga mig rakt i näsan under frukostbestyren. Antar att jag inte brutit något eftersom det inte blödde, men AJ vad ont det gör. Speciellt eftersom jag måste snyta mig konstant - hade varit bättre om han tappat en stekpanna på min fot så att plågorna åtminstonde varit lite fördelade...

Håller tummarna för att massa C-vitamin ska ta död på vad det än är jag lider av - jag har buffrat rejält med både jordgubbar, cantaloupe & kiwi!

Kommentarer
Postat av: ma

Är det en förkylning eller något allergiskt? Pa och jag har varit rejält förkylda de senaste veckorna och curerat oss med Alvedeon, näsdroppar, host- medicin och han även med astmapreparaten, vilka sakta har hjälpt oss på banan igen. Om dina besvär har med allergi att göra du kankse skall undvika allergiframkallande födoämnen som jordgubbar och kiwi trots att de innehåller mycket C-vitamin. Vitaminerna görs sitt och förstärker immunförsvar- et. Vid infektion kan de med antiinflamatorika, som minskar svullnaden, snabbare få en att må bättre. Krya på dig, kram!

2011-04-25 @ 09:05:01
Postat av: Ida

Jag tror nog mest på att det är Pauls förkylning som jag fått. Väldigt likartade problem med spänningshuvudvärk & enorm snorproduktion. Hoppas bara att det ska gå över fort för jag har så lite energi just nu & det tycker jag är jättejobbigt.

2011-04-25 @ 16:22:23
Postat av: ma

Pa och jag har precis hämtat oss från ett liknand tillstånd, men orken tycks låta vänta sig, vilket är extremt frustrerande. Kram, och krya på dig!

2011-04-25 @ 16:55:15
Postat av: Ida

Tack, jag håller tummarna för att det har vänt nu. Var så urchlig igår att det inte var roligt alls - men i natt kunde jag sova hela natten utan att gå upp för att det gjorde ont. Så nu känner jag mig mycket bättre. Kram!

2011-04-26 @ 14:41:14
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/TIAMO-Plata-Klackskor-Strl-39-40-auktion_342395_131474480

2011-04-26 @ 15:27:33
Postat av: borisjelic

vad tycker du om Britney Spears :D?

2011-04-26 @ 15:37:14
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0