Back to the gym!

Måndag idag - innebär att pass på gymmet. UTRCC har dessutom "prova på kväll" för folk som är nyfikna på att lära sig klättra. Så det blir att leka lite ordentlig ordförande också. I ärlighetens namn känner jag väl inte så där jättemycket för den biten just idag, jag vill mest bara slita mig uppför så många väggar som möjligt för att bygga upp lite armmuskler igen. However, ansvar är ansvar & går inte att smita ifrån - så lite tid får jag väl ägna åt att representera.


I övrigt - naglarna är klippta, jag känner mig fit & jag har för en gångs skull kommit ihåg att packa alla prylar. So, vi satsar på att köra kvällens rutter lite hårdare & lite snabbare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0