Inte så smart...

Jaha, ibland känner man sig ju lite jobbigt dum. Alldeles nyss hade jag ett absolut klockrent "Hjälp vad pantad jag är" ögonblick. Min Mac har nämligen klagat på för lite minne på sista tiden - jag har helt enkelt laddat upp för mycket saker på min lilla maskin. Så jag beslutade mig för att föra över delar av mitt foto-arkiv till en extern hårddisk. Kopiera, skapa nya mappar, delete... om & om igen. Efter en dryg halvtimme tänkte jag att det var läge att tömma papperskorgen. Bara det att det inte fanns några bilder där... Det var då jag insåg att iPhoto har sin egen papperskorg - en papperskorg som jag använt flitigt de senaste 2 åren... 10 Gb låg & tryckte där. 10 Gb.

Herregud vilket stolpskott jag kände mig som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0