Preparations...

Sussie & Viktor dyker ju upp om mindre än en vecka = Paul & jag har äntligen lämnat planeringsstadiet & kommit in i fasen "göra". Så idag målar vi. För jag inser ju att Sussie & Viktor inte kommer att vilja bo här en vecka om vi inte ser till att halltaket är nymålat... nej, någon standard får det ju lov att vara på saker & ting. Dessutom, målade jag om fönserkarmar & golvlister för Martins skull så måste ju det till en än större ansträngning för det här besöket. Har ju trots allt känt dem sedan någon gång 2002 - hela SEX år längre än Martin. Japp, jag får nog ta & måla om hela hallen när jag tänker efter.


Kommentarer
Postat av: sQ

Haha- ja MINST. Om inte hallen är nymålad så vänder vi ju i dörren. Hemresor kan ju alltid ombokas...

Kan inte fatta att vi snart ses! Tjoho!

2011-06-08 @ 17:04:23
Postat av: Ida

Ujujuj... Måste dra på ett kol det hör jag... Får rota runt i vårt förråd & försöka hitta en bra spade så att jag kan börja gräva ut en pool åt er.

2011-06-08 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0