Nia & pilgrimsmusslor...

Faktum var att jag var så låg efter alla upprörda känslor att jag bestämde mig för att smita lite tidigare från institutionen. Har nämligen hittat en ny träningsform som verkligen rensar huvudet - Nia. En blandning av yoga, pilates, kampsport & jazzdans. Jag vet, det låter flummigt värre & det är det kanske lite också (haha, speciellt nu när jag kikat på den lilla filmsnutten!). Fast det spelar inte så stor roll, för det är den enda dansbaserade träning där jag känner att jag kommer in i ett flyt. Jag kan faktiskt koppla bort "herregud, VAD gör instruktören nu" & "Apa... vilken fot ska jag stå på?!" & bara dansa & det är helt otroligt skönt. Efter avslutat pass kändes det faktiskt mycket bättre, men inte helt hundra. Så det fick bli stekta pilgrimsmusslor till middag. Lite lyx så där på en skitig måndag & det hjälpte!


Det VAR gott, även om det mest ser ut som om vi åt fiskbullar till middag... Måste jobba lite på presentationen känner jag. För om något så gott kan se ut som något så monumentalt äckligt så är det ju uppenbarligen lite vajsing på ens estetiska förmåga. Åtminstonde den man besitter i realtid.

Kommentarer
Postat av: ma

Låter lovande, skall nog prova Nia!

2011-03-22 @ 21:11:03
Postat av: Ida

Det tycker jag absolut att det ska göra, jag tror verkligen att det passat dig & din fysik!

2011-03-22 @ 22:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0