Världens oroligaste människa...

Är så stressad i nuläget att jag bara känner mig som världens tristaste människa. Jobb, jobb, jobb. Jag har inte tid att laga mat - som jag annars tycker är så roligt, så vi lever på omelett eftersom det inte finns någon snabbare form av varm mat. Jag har inte tid att träna, får ångest bara av att tänka på att slösa tid på en promenad till mataffären. Jg har inte tid att virka, gosa med katten eller vinka av Paul till jobbet. Kastar jag ner ett blogginlägg är det mest för att farmor ska veta att jag lever.

Fy tusan för att ha det så här... Önskar att det vore fredag eftermiddag nu - deadline avklarad på något sätt & livet tillbaka. Då ska jag köpa mig en höstbukett, ordna Thanskgiving dukning, virka höstiga rosor...


& sänka en flaska vin.

Kommentarer
Postat av: ma

Det känns inte bra att höra hur du har det, och att inte kunna underlätta eller hjälpa till. Men är det något jag/vi kan göra så låt mig veta det. Du tycks ta en dag i taget, vilket nog är den stretegin som håller bäst just nu, med fredageftermiddagen som belöning. Kram M

2011-10-05 @ 20:38:05
Postat av: Ida

Det som inte tar död på en stärker en & jag har banne mig blivit bra mycket starkare under de år jag varit här. Så jag tänker att de inte kan knäcka mig så lätt!



KRAM!

2011-10-05 @ 20:43:33
Postat av: ma

Ja, med dragen nedärvda direkt från släkten Jansson&Jonsson inkl sisu! Kram

2011-10-05 @ 22:08:25
Postat av: Ida

Viva SISU!

2011-10-06 @ 02:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0