Grymt dåligt humör..

Vi gick på promenad, drog garlic mustard i en halvtimme - det hjälpte inte alls. Jag kom tillbaka till huset & var forfarande lika irriterad som jag var när jag vaknade. Vi åt lunch i tystnad... sen knatade jag ut i trägården för att sparka lite ilsket på vår vattentunna. Klart femårsbeteende, men idag är en sån dag då jag bara inte klarar av att hålla saker inom mig på ett vuxet förståndigt sätt. Så det var vattentunnan eller Pauls smalben, so vattentunnan it was.

Där ute hittade jag Elsas lilla gris - som får symbolisera hur jag känner mig just nu = GRYMT SUR.


Nu är planen att haffa biljetter nära utgången, så att jag kan rymma ut på en promenad om föreställningen "Godzilla eats Las Vegas" lever upp till mina förväntningar...

Kommentarer
Postat av: ma

Ursäkta mig att ja byter ämne, men är det någon typ av förgät-mig-ej bakom grisegoan? Jag har sådan brist på sol, värme och blommor denna arma vår att jag söker med kikarsikte allt som lyser i sommarens färger eller signaler om att det är drygt 1,5 månad till Midsommar! Kram M

2012-04-29 @ 20:17:19
Postat av: Ida

Jo men jag är ganska säker på att det är förgät-mig-ej, ser i alla fall ingen skillnad på dessa & de vi har hemma. Är väldigt glad för dem, får mig att känna mig närmare Sverige.

2012-04-30 @ 03:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0