Det börjar närma sig...

Oh vad nära vi är julafton nu! Pappa har hämtat upp min lillebror Magnus med hans flickvän Anna från Umeå - så jag är superlycklig. Jul utan lillebror suger stenhårt. Extra kul är att Annas pappa dessutom flygit in från Schweiz, så i år blir det STOR jul för första gången på väldigt länge. Vi smygstart faktiskt redan firandet nu ikväll med kalkonmiddag. Ursprungstanken var att servera kalkonen den 25e, för att Paul skulle få lite kanadensisk jul, men så blev pappa stressad av mängden pryttlar att pressa in i bilen... så nu blir det så här istället. Inte helt traditionellt, men bättre än inget tänker jag. Dessvärre har jag i skrivandets stund druckit så mycket julmust att tanken på en hel kalkonmiddag känns så där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0