Blir en till runda...

Fick förövrigt tillbaka min förlovningsring igår - glädjerop & jubelklang - tills jag satte på mig ringen. För på kom den, men bara efter att jag pressat på för kung & fosterland. Så nu sitter den där & mitt finger ser ut som stoppad korv på var sida av bandet. Buhu! Exempelringen på 4.5 satt perfekt, men nu - stas i fingret!


Hade ju kunnat leva med "stoppad korveffekten" om det bara varit ett rent estetiskt problem - men med min kassa blodcirkulation så är det uteslutet att låta det vara så som det är nu. Under nollan & jag hamnar liksom i riskzonen för amputation. Vilket ju varit lite trist. So, det blir att vinka hejdå till ringen igen & hoppas på att de får till det den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0