En annan sak jag också saknar...

Efter uppäten gryta drog vi ut på en liten rundtur i Toronto. Ingen av oss fixade nämligen att stanna hemma hela dagen & göra nada. Vi är ju liksom vana vid att jobba gärnet på helgerna! Anyway, tillslut hamnade vi på IKEA (surprise, surprise) & där visar det sig att julen startat så smått. Deras fejkjulmust stod på hyllorna & jag kunde bara inte hålla mig.
Alltså, att jag inte lär mig. Det här är ta mig tusan 500 ml total ofestlighet berövat allt vad kolsyra heter. Avslagen läsk är dryckesvärldens totala nitlott, möjligtvis på delad förstaplats med pissljummet örtte utan socker & mjölk. Eller ok, Dr. Pepper & Root Beer är värre... But you get the point, jag känner mig inte det minsta "festive" när jag dricker DRYCK JULMUST. Tacka vet jag apotekarnes julmust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0