Det här med alternativa vaser...

Det var ju årsdag & allt igår, så jag var väl inte JÄTTE överraskad när Paul kom hem innanför dörren med massa tulpaner. Han vet hur mycket jag tycker om blommor, så han hoppar glatt på varje ursäkt som finns att köpa en eller ett par buketter åt mig. Däremot var jag lite mer överraskad över valet av vas från hans sida...
Inte så där att jag baxnade precis, den gången han pulade ner en bukett i en av mina stövlar har liksom satt standarden för vad jag kippar över & vad som jag väl mer höjer på ögonbrynen för... Fast tekokaren var ändå så där pass oväntat att jag liksom inte kunde låta bli att skratta högt åt tokighetsfaktorn på min man.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men nu hade han iaf satt de i vatten, det var tur att han inte fyllde stöveln!

Men han är go, din karl som bjuder även oss på goa skratt! :)

Svar: Jag hade blivit lite ledsen om han fyllt upp min stövel, det får jag väl erkänna. Klart att den säkert torkat tillslut, men jag vet inte direkt om den mått så bra av det hela! Trist om den börjat lukta konstigt efteråt! Tekitteln hade jag däremot inget emot att han använde, fastän jag förklarade att det kanske var läge att skölja ur den efteråt. :)
Ida

2014-04-09 @ 19:48:15
URL: http://fruek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0