Paketmåndag!

Åh så glad jag blev idag - farmors påskpaket dök upp på tröskeln! Har väntat ivrigt på det för att få en Allers-påfyllning & ännu ivrigare har Paul väntat på det för att få Marabou choklad. Sedan de slutade sälja det på IKEA har Marabou nämligen blivit hårdvaluta här i huset. Well, nu sitter Paul på ett rätt ordentligt förråd - så stort tack farmor! Själv fick jag en liten vårklänning som jag längtar efter att kunna ha på mig. Är så trött på tjocka vinterkläder men har liksom inte sett någon poäng med att köpa vårkläder än eftersom det fortfarande är så himla kallt, men nu känns det som om det finns lite hopp i garderoben igen!
 
Gladast av alla blev dock Digby - för farmors paket kom med ett band. Allt mitt dammsugande tidigare i dag var följaktligen förgäves, för i skrivandes stund rullar en hårig liten boll runt på mattan som en annan galning. Fast det får vara så, går ju liksom inte att ta ifrån honom bandet & kväsa all den glädjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0