All well and a few tears...

Vi tar en liten paus från flyttrapporterna & fokuserar lite på Baby C & vår nationaldag! När det gäller lilla ungen så har hän hängt med bra i flytten, allt ser helt fint ut. Låg risk för downs & ett starkt hjärta. Nästa vecka ska jag ta blodprov nummer två & sen blir det ytterligare ett till ultraljud om en månad eller så & efter det är väl tanken att vi ska kunna pusta ut lite mer. När det var avklarat stressade jag hem eftersom stackars Paul har en jobbpresentation idag & tja... mängden tid har varit något begränsad för honom när det gäller förberedelserna. Varje fredag håller nämligen någon på hans kontor ett föredrag om precis vad de vill & tanken är väl att sagda person ska sitta & pula med det här på sin fritid. Well, fritid har inte existerat de senaste två veckorna så igårkväll var paniken ett faktum - Paul hade liksom inte ens tänkt ut ett ämne. Vi landade tillslut på "Sveriges Nationaldag", så kanelsnäckor & rabarbersaft inhandlades på IKEA & sedan imorse har jag suttit & tåtat ihop en presentation om Sverige. Lite illa timing där med läkarbesöket, men jag hoppas & tror att vi fick ihop något vettigt. Sistaminutenpetet inkluderade att jag satt & panikletade länkar till presentationen. Däribland Sveriges nationalsång... LIPFEST. Happ, så nu måste jag ha något svenskt till middag känns det som - annars är det fara å färde att jag dör hemlängtansdöden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0