Men det här är väl ganska "man"?

I morse vaknade jag av att Paul bara "Älskling, vi har slut på frukost så jag är på väg ut för att handla lite nu - är det något speciellt du vill att jag ska köpa". Trött & dan sluddrade jag något om Weetabix & eller någon annan flingsort om den såg rolig ut. Alltså, jag tror verkligen att de flesta kvinnor jag känner kommit hem med en, max två, kartonger flingor. Helt enligt devisen att "Mer ryms inte i skafferiet" samt "Det här räcker i en månad, så mer än så behöver vi inte". Hur många kartonger Paul kom hem med? SJU. Nu var han ju himla snäll som löste frukostsituationen innan det blev frukostkris, så jag sa inget, men... det är lite som om karln ständigt förbereder sig för en atomvinter. Har inte så jättemycket på fötterna så där bevismässigt, men det här beteendet känns verkligen bara så typisk manligt för mig. Eller, är jag helt ute & cyklar - är det bara min man som hade kunnat få för sig att bygga en liten skafferibunker i trädgården?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0