Love craft night...

Svängde ihop pumpkin chili till middag & sen lämnade jag Paul & Tor åt deras öde & drog iväg på craft night. Värsta bästa påfundet - så himla härligt att mötas utan bebisar som behöver ständig uppmärksamhet, dricka lite vin & pyssla på med diverse projekt. Just det här med att få göra något med händerna utan att bli avbruten, njuter så otroligt mycket av det! Den här gången behövde jag dessutom inte agera lärare lika mycket heller, så det kändes som om jag kom en bra bit på väg med Tors filt. Satsar på att ha den färdigvirkad någon gång nästa vecka. Efter det blir problemet att bestämma vad jag ska göra härnäst, finns så mycket fint jag vill virka typ NU. Det ständiga problemet med handarbete... för mycket inspiration, för lite tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0