Extra, special, slippery snow...

Japp, det är vad vi fått i natt! Har alltså inte hittat på detta uttryck utan det är vad alla meterologer här i Kanada varnar för idag... Personligen använder jag mig av uttrycket 'kramsnö', fullt begripligt enligt mig & inte så där vansinnigt speciellt (om än roligt!). Idag har jag ugglat framför datorn hemma i frukostrummet & draaaagit ut på det förhatliga tvättandet men nu är iaf maskinerna laddade & jag har smitit in på det lilla internetcafeet väg i väg. Funderar på att dra iväg & se Beowolf i 3D senare ikväll men just nu tar det emot ngt helt enormt att lämna Annexet (mitt kvarter) så vi får se...  

Vad gäller snön så är den faktiskt rätt besvärlig att gå i. Isolde & jag hade mkt roligt åt att titta på en liten ekorre som försökte ta sig fram i vår trädgård tidigare idag, det gick inte så bra om man säger så... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0