Full-fat celebration!

Föga överraskande blev det en rask promenad ned till StarBucks & Bagelstop. What can I say?  I'm a sucker för 'breakfast' food! Hade jag inte haft Rob hade jag haft skörbjugg för länge sedan... Dagen till ära blev det Chai Tea Latte - NON skim! Nu ska jag bara tåta ihop min uppsatts & sedan är det 'Holiday mood' som gäller!

Tjing! 
 

image203

Fast jag tjuvstartar redan nu! Har hysteriefipplat igenom min MP3 &  spelar Jose Felicianos 'Felz navidad' på tinnitusnivå! Magnus du VET vad som väntar!!! 

Kommentarer
Postat av: brother

jag håller inne med feliz ett tag till, inte riktigt dags än känner jag

2007-12-05 @ 22:19:55
Postat av: Ida

Inte alls! Vi ar ju inne i december nu! da ar det jul, jul, jul som galler! Basta tiden pa aret!

'Feliz navidad (chachachachaccha), feliz navidad,(chachachachaccha, feliz navidad, prospero ano y felizidad...' IIIIIIIII want to wiiiiiiiish you aaaaaa merry christmas, IIIIIIIIIII want to wiiiiish you a merry christmas, I want to wiiish you a merry christmas froooooom the boooottom of myyyyy heaaaart!

2007-12-05 @ 22:43:29
Postat av: Jo

Åhh så fint du sjunger =) Bara så du vet så kan vi spela den jättehögt i min stereo när du kommer =)

2007-12-06 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0