Me as Dolly...

Roligaste kommentaren igår 'Oj, shit vilken klänning! Du SER ut som Dolly Parton!' Fast tjejen som sa det sa det helt uppriktigt som en komplimang så jag gav henne en kram & sa tack. Kul med folk som vågar säga sådanna saker! I övrigt var det mest 'glo så att ögonen poppar ut' som gällde, detta är ju trotts allt Lycksele, moi stack ut lite lätt... Blev lite jobbigt tillslut att försöka vara trevlig mot de killar som försökte stöta på mig. Jag kommer aldrig att gå ut med ngn som har t-shirts med flerfärgstryck av djur & som aldrig ens har övervägt att lämna detta ställe. Så är det bara. Min teori är att de lite självmordsbenäget (typ mal mot ljuslåga) närmade sig mig eftersom de såg mig som ngt så alien att det inte direkt skulle göra ngt om de blev nobbade. Men oh vad jag hade velat bli bortsvept & räddad av en likasinnad...

image223
Bella (beautiful in black!) & moi (disco mode!)

Kommentarer
Postat av: bella

du är hemsk kvinna!!! varför? de är tillräckligt illa med kort, men bloggen också..... my god

2007-12-27 @ 15:46:57
Postat av: Ida

Men du är ju jättesöt på kortet! Hade ingen aning om att du tycker så illa om att vara med på kort... Förlåt, men som sagt jag tycker att det är ett bra kort!

2007-12-28 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0