The most important thing you can do...

Idag har jag & Jo pratat om förlåtelse, om förmågan att kunna lägga jobbiga saker bakom sig & gå vidare i livet. Tror att alltför många mäniskor går genom livet med bitterhet & agg, inte bara gentemot andra utan även mot sig själva. Hur många gånger har man inte anklagat sig själv för någon idiotisk liten detalj & grävt ned sig i självförakt & panik över vad andra ska tro om en? Sorgligt! Speciellt eftersom man faktiskt gör så mkt bra!  Tänker jag verkligen efter så har jag förvisso haft fantastikt mkt tur så här långt i livet men jag har också klarat av sådant som jag aldrigt hade trott mig om! Vi växer alla lite varje dag, ta till er det & se inte tillbaka på alla 'om'...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0