Vad gör ni?

Förresten nu när det är andra advent? Jag hade velat baka lussekransar med mandelmassa & dricka glögg i ett varmt kök med en massa, massa värmeljus som enda ljuskälla! & så hade jag velat lyssna på julmusik, åh vad jag hade velat höra 'Gläns över sjö & strand'! Sure, det spelas julmusik här med men allt känns så oerhört mekaniserat & kommersiellt att till & med jag baxnar lite! :)

Just nu sitter jag här & förhalar att jag måste gå igenom ett dataset & plotta in en massa punkter i ArcGIS. Jag hatar ArcGIS... Men, men, jag har en middagsdejt med Rob att se fram emot så ett litet ljus i mörkret! :) & snart är jag tillbaka på snabbvisit i Sverige igen!

Kram! 

image211 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0