Gucci...

Megha lämnade kvar en flaska med Gucci Envy Me när hon åkte eftersom hon inte kunde pressa ned den någonstanns (+ att hon inte ville släpa på ngt halvtomt). Testade den för första gången idag & åh vad jag gillar den! Sitter & sniffar belåtet på mina handleder lite då & då! :) Roligt att testa en ny parfym för en gångs skull, vanligtvis är jag den typen av person som gillar en doft, köper på mig flaskan & använder den tills den är slut. Allternativet är att jag använder den till det stadiet att jag inte längre är kapabel att känna doften från den över huvud taget, oavsett mängden jag applicerar... Just nu använder jag Diors Forever and Ever Dior & Mochinos I LOVE LOVE (när jag ska gå ut) & befinner mig i ngt slags mellanstadie = bra med ett avbrott!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0