I want to kill myself...

Bara för en tre dagar sedan kände jag mig söt. Sedan inträffade luggklipparincidenten & idag flippade jag ut totalt & bestämde mig för att fixa till det hela. Så här ser jag nu ut $85 senare. Jag vill bara dö! Känner mig så ful att det inte ens finns på kartan. Det är bortom tårar, bara stum förtvivlan. Vill inte gå hem, Megha kommer att skrika när hon ser mig. Why, why, why?! Om jag bara hade låtit bli att klippa lugg i första läget så hade jag kunnat fixa allt smärtfritt hemma i Lund, men icke...

image192

Kommentarer
Postat av: mamma

Nog har jag sett "en fulare unge"! Men du är inte nöjd med håret nu, vilket syns på bilden, och gör dig besviken. Ta och titta en gång till och se också det som är fint.

2007-11-23 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0