I wish...

att ngn vänlig själ skulle skänka mig en flygbiljett till Bahamas el valfritt annat varmt, paradisställe. Jag är nämligen inte kompatibel med kyla. Idag är det förvisso en si så där 7 grader ute men moi är inne i en period då jag i princip bara känner för att sporta klänning = kallt! Megha bara glodde på mig när hon kom hem igår & sedan mumlade hon något om människors fantastiska anpassningsförmåga. Anyway, det blev alltså klänning idag trots gråmulet sunkväder & eftersom jag misstänker att det finns en chans till fredagsöl/pubrunda har jag förnuftigt nog packat ned ett par pumps i min handväska! :) 

image168

Klänning - HM
Kofta - JAM
Skärp - faktiskt inte mammas, utan ett som hängde med en klänning jag köpte
Strumpbyxor - grafitgrå, ribbstickade
Väska - Mulberry, Bayswater
Orhängen - Pilgrim

Kommentarer
Postat av: brother

Mycket trevligt! (ma)

2007-11-14 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0