Insomnia!

Har precis bestämt middagsdejt med Vik på vår favorit restaurang Insomnia till halv åtta. Good, nu har jag ett mål att arbeta mot & ny energi. Det regnar ute så jag ska satsa på ngt varmt, typ soppa el stuvning. Alskar stuvning, man blir liksom varm ända in till själen. Det bästa som finns är pappas älgköttsstuvning med palsternacka, morötter & bambuskott + små, hela, knubbiga champinjoner! Trotts att mamma tycker att det är okultiverat så äter jag den med sked ur en skål. Vet inte varför men den blir så mkt godare på det sättet! :) Tror att det är ngt som jag aldrig kommer att växa ifrån... Vissa saker bara måste ätas på ett speciellt sätt. På den tiden då jag åt kakor kunde jag tex aldrig lära mig att äta bullar utan att 'snurra upp' dem eller Annas pepparkakor utan att bryta av uddarna först. Idag så gnager jag tvångsmässigt i mig äpplen så att de bildar perfekta skruttar! :)  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur var det, min bror har fem fingar sen endast fyra etc. Kommer inte ihåg hur det gick nu, men jag tror att du förstår vad jag menar. ;P Hi hi

2007-11-27 @ 15:39:32
Postat av: Ida

Hihi, jo jag vet vad du menar. Tror at det borjade med nio & gick ned till noll for att sluta med ingen hand alls!

2007-11-28 @ 01:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0