Meeeen åhhhh...

Satt i lugn & ro & pysslade med mina diagram & började smånynna lite 'absent minded' för mig själv. Ingen speciell sång så där direkt utan lite mer ett uttryck för att jag var uttråkad & lite rastlös. Helt plötsligt inser jag så att jag sitter & nynnar på melodin till Blossa glögg... Inte bra. Har nu akut glöggsug! Skulle kunna gå över lik (el iaf fossil) för en rykande kopp glögg med massa mandlar & russin i. Vill ha nu!!! Skit också att man bor i ett land där det är en pärs bara att få tag på vanligt vin, så glögg kan man ju glömma. Men åh vad jag längtar till julen så att jag kan värma mina frusna små fingrar kring en av mammas stengodskoppar med glögg!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kram Ida!
Glöggen finns i Sverige och väntar när du kommer hit! Stora kramar!

2007-11-30 @ 09:48:03
Postat av: Jo

Jag ska nog kunna se till att det finns både bag-in-box och glögg när du kommer ;)
Kram på dig!

2007-11-30 @ 11:16:12
Postat av: Ida

Oh, oh! Systemets glogg?! :)

Kram pa er bada tva!

2007-11-30 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0