So, Tuesday was nice...

men igår var en mkt skum dag. Innan Rob lämnade Skottland bröt han nämligen upp med sin flickvän Kathryn = gick inte helt smärtfritt till... Kathryn bröt ihop, började knapra antidepresiv medicin & skicka mysko mail. Sedan slutade hon sitt jobb som forskarassisten & nu söker hon jobb här. Detta har lett till att Rob befinner sig i en känslomässig jäkla berg & dalbana. Av allt som han har berättat för mig så kan jag i princip bara dra en slutsats, she is nuts as a squirrel... & igår så landade hon här i Toronto. Sooo, nu måste vi stå ut med Milady de Winter i en vecka. Vik & moi har varit mkt tveksamma till hela 'hälsa på idén' & det känns inte direkt bättre efter att jag mötte henne igår (mkt snabbt förvisso, men hon var freaky!). Ikväll är tanken att vi alla ska ses för middag & imorgon ska vi gå ut. Ser inte direkt fram emot det om jag säger så... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0