Självkritisk...

Varför är jag så himla hård mot mig själv ibland? Ser jag ett kort på mig själv gnäller jag; jag ser sned ut, jag är puckelryggig, jag kisar... Ater jag middag sa äter jag för mkt/för onyttigt/för sött = jag kommer att bli fet & mina tänder kommer att ruttna & trilla ut...& så håller det på. Idag fick jag tillbaka min kritik som jag skrivit till min biogeografi kurs, A-. Depp. Kurade ned mig i min kontorsstol & appatistirrade på Ross tills Rob kom förbi & slog mig i bakhuvudet när han fick höra varför jag var deppig. Efter det kändes det lite bättre & sedan frågade jag Jörg under min läsetimme om det var ett oki resultat & han sa att det var jättebra med tanke på hur hård Sarah (läraren) är. Men ändå, innerst inne så sitter det en liten tagg & skaver. Om jag bara gått upp tidigare, om jag bara låtit bli att checka mina mail 152 ggr, om jag inte hade stirrat ut genom fönstret & funderat på icke studierelaterade saker 34% av min tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0