Föll handlöst...

för denna lilla klänning igår. Fick den ca $30 billigare eftersom den var på rea, me like. Alskar plisseringen framtill, älskar ballongkjolen & under över alla under jag har till & med förälskat mig i rosorna! :) Just nu är den rent pinsamt skrynklig men jag ska lämna in den (till tvättinrättningen jag besökte igår) så att jag får den stuken riktigt fint. Planerar nämligen att ha på mig den vid ett väldigt speciellt tillfälle. Antingen för en middag på ett crazy fab ställe eller när Rob, moi & Remo drar iväg för att fira Thanksgiving på en ännu mera fab location... Vi får se när det blir, men i vilket fall kommer jag iaf att känna mig pretty, pretty, pretty!

image94


Kommentarer
Postat av: sQ

God ide att læmna in. Kan av egen erfarenhet tala om att det ær ett helvete att stryka plisserade plagg (ca 2h? i søndags før evigt førlorade)...

2007-09-25 @ 15:13:34
Postat av: Ida

Insag ratt snabbt att om jag gor det pa egenhand sa kommer det aven att resultera i 55 for evigt forlorade dollar...

2007-09-25 @ 16:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0