Armageddon!

Gjorde nagot som jag kanske inte borde ha gjort igår - jag totalignorerade det faktum att jag precis börjat återhämta mig & drog & klättrade... Behövde mitt fix! Ansträngningskraxade mig upp för väggarna men var glad som en lärka i vilket fall! Efter passet drog vi iväg till en restaurang som hade kycklingvingar som speciallitet. Vilket gjorde att jag fick stifta bekanskap med fenomenet 'Death' & 'Armageddon'. För det var nämligen de två starkaste sakerna som fanns på menyn. Testade dumt nog att yttepyttedoppa ett pommes frites i Pauls Armageddonsås &...helt ärligt trodde jag att min sista stund var kommen. Det brände nagot helt olidligt & moi flaxade hysteriskt med armarna i panik tills Rob barmhärtigt nog försåg mig med ett vattenglas. Paul som de facto beställt in Armageddon på eget bevåg...har aldrig sett någon se ut på det viset tidigare, trodde att hans huvud skulle poppa av axlarna pga vätskeansamling (allt rann)! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0