& bara så att ni vet...

om ni skulle råka köpa en liknande säng är det absolut ett major no, no att sitta längre ut mot kanterna. Sitter ni inte centralt så som jag gör på detta kortet är ni toast. Sure, är ni koncentrationsläger/backhoppar smala + har gjort ett riktigt bra jobb vad gäller att förankra er säng kanske ni kommer undan med det, men det är ett kanske... Vidare kan man inte heller sitta & dingla med benen så som jag gör. Anledning - den svarta sidan är mot bergsväggen, du kan inte knöla ned dina ben mellan berget & sängen för då är du också rökt - pga omfördelad vikt mot ankaren. MEN om man bortser från dessa mindre detaljer så är det en mkt trevlig konstruktion, förutsatt då att man inte tvingas dela den med någon som har fotsvett (läs Rob) eftersom man alltid sover skavfötters. Så nu vet ni! :) 

image372

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

God natt, sov gott!

2008-04-08 @ 01:01:54
URL: http://www.rockinroll.blogg.se
Postat av: Ida

Har ar ju klockan bara halv nio sa riktigt an hade jag inte tankt lagga mig! :)

2008-04-08 @ 02:32:53
Postat av: mgs

ahahha, får mig att tänka på Frank Zappa - Bobby brown. "I can take about an hour on the tower of power, as long as I gets a little golden shower"
Nä, men you know, Rock ON!

2008-04-08 @ 09:24:40
Postat av: mgs

jaa, jag inser att det är en klättrarsäng.
ehuru så skulle jag aldrig ligga i dendär medans det blåser 110knutar utanför uppe på K2.
proppa mig full med valium så kanske jag skulle kunna somna.

2008-04-08 @ 09:33:29
Postat av: Mariélle

Nej Magnus, verkligen inte, och dessutom skulle du snarka tillräckligt för att orsaka ett ras utan dess like, inte så skönt att bli krossad kan jag föreställa mig!

2008-04-08 @ 09:54:42
URL: http://mariellenorback.blogg.se
Postat av: Maja

Å, tack för tipsen igen! Stressa lagom hörru du, inte nyttigt det där! Kramar!

2008-04-08 @ 13:15:03
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Korn - As always! :) Rob har som mest tillbringat 5 natter i rad i denna klattarsang tillsammans med sin tyska klattrarpartner Gerhard, jobbigt nog rakade tappa sin vaska med toalettartiklar andra dagen sa under resten av picharna hade de inget toalettpapper...

Mariélle - Snarkar Magnus? Har jag aldrig hort faktiskt.

Maja - Vissa perioder ar mer intensiva an andra, just nu rakar allt sammanfalla helt fenomenalt bra, sa det ar bara till att bita ihop & kampa pa! I'll be fine! Kram!

2008-04-08 @ 20:21:36
Postat av: Mariélle

Oturligt nog, och jag vaknar i princip av att en knappnål faller, därför brukar jag hålla för hans näsa, alternativt väcka honom direkt och tvinga honom ligga på sidan istället för på rygg (dock bara de gånger jag känner mig tillräckligt trött för att låta bli att vara mischievous) :)

2008-04-08 @ 20:54:52
URL: http://mariellenorback.blogg.se
Postat av: Ida

Oj, alltsa vi delar alltid rum nar vi sover over hos farmor & jag har aldrig vaknat av att han snarkat, sover val som en sten da...

Eh, & om nagon undrar - jo, jag ar overtrott idag. :)

2008-04-08 @ 21:02:25
Postat av: Anonym

Jag kan nog med största sannolikhet säga att jag aldrig kommer att sova i en sådan säng hängandes på en bergvägg... Iiik!

2008-04-08 @ 22:18:35
Postat av: Jo

Jag skrev föregående inlägg, det blev lite konstigt vid skickandet Kram!

2008-04-08 @ 22:19:30
Postat av: Ida

Det varsta ar ju att jag tror att jag kommer att gora det for eller senare, & det skrammer slag pa mig redan nu! :)

2008-04-08 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0