Detox...

Har kommit fram till att om jag bara lyckas plocka upp nagon magakomma har sa kommer jag att vara typ fashion smal tills dess att jag kommer tillbaka till Toronto. For helt seriost, de ater typ inte alls har. Eller rattare sagt - vi ater frukost vid 8 snaret & sedan ater vi ett mal mat vid 3, halv 4 & efter det dricker Jorg ol & Mara lever pa luft medan moi brukar forsoka pula i mig ett apple for att undanrojja panikkanslorna over att det inte kommer att bli nagon mer mat innan morgonen. Eftersom det har gatt ett par dagar har jag borjat vanja mig sa smatt + att det hjalper att det ar sa pass varmt att jag inte riktigt kanner mig hungrig. Storsta problemet just nu ar saledes att jag ar nere pa en kopp te om dagen, vilket ar sjukt plagsamt med tanke pa att jag ar van vid att halla i mig en si sa dar 7,8 koppar per dag. Jag menar, jag har bott med Rob - manniskor fran Skottland lever i princip pa te! & nu...en fattig kopp om dagen. Smarta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0