Everyone I love & care for?

Har förövrigt fått reda på att Laura inte tänker lämna in en PhD-ansökan för hösten. Istället tänker hon lämna avdelningen för lärar college. Blev så himla ledsen & inte blev det heller bättre av hennes motivering till beslutet:

L - You know Ida, I thought that I could do it; I really thought that I could. But then I meet you and I realized that you were really cut out to do this, you are a scientist! Me, I don't have the same level of critical thinking, I can't do that...

Gick hem vid niotiden igår, kröp ned i Robs säng & bara grät - varför försvinner alla som jag bryr mig om, alla som jag älskar? Först Rob, vilket jag inte ens vill tänka på, & nu Laura...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0