I wish...

att någon liten gnom eller något annat oknytt hade kunnat förbarma sig över mig i nuläget & fixat alla prover åt mig över natten - det hade gjort mitt liv alldeles vansinnigt mkt lättare. Hade gnomen inte kännt för att fixa proverna hade den kunnat få assistera mig i vardagen eftersom moi har minne som ett ekollon. Som nyss, knatade iväg till damrummet bara för att sedan inse att det enda jag lyckats få med mig dit var mig själv - ingen väska med livsviktiga prylar & ingen nyckel till kontoret. Det är i sådanna lägen som man börjar undra om det finns någonslags kosmisk sammansvärjning mot en... Nu fattas det bara att kemtvätten lyckas förvandla min klänning till en pyrande liten hög kemikalier så att jag har noll & inget att sätta på mig på torsdag. Jag tycker att vi alla, kollektivt, ska ta i trä för att detta inte ska hända! Kom igen, ta i trä! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0