Intensivhata...

Just nu sitter jag & kokar över för att inget, INGET, någonsin kan gå smärtfritt! Never ever! Efter ca fyrtiofem turer under dagen gällande min jävla PhD-ansökan skulle jag så tillslut fylla i & betala den on-line, but:

1) Universitet har fortfarande inte fått ändan ur & fattat att jag de facto inte är född 1981 utan 1983 (fastän jag fick slita som en gnu när jag var kvar i Lund med att fixa advokatintyg på att jag faktiskt var jag & att det var deras system som fuckat upp det hela)
2) Mitt nya kreditkort fungerar inte

Men tror ni att jag blev trött eller? Nu, efter ytterligare en timmes springande & mailande, har jag fått bekräftat att det kommer att lösa sig iaf + jag troligtvis kommer att kunna betala med cash. Fast med tanke på Mexico resan känns det här med kortet ju lagom upplyftande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0