Pepp!

Oki, jag vet fortfarande inte vad som händer med Mexico, jag har ingen aning om jag kommer att vara här i Toronto för att ta farväl av Rob, min uppsats är kaaaatastrofal så här långt & blåsan är kvar där den är... MEN, pepp, pepp! Ikväll blir det rödvin & jag kommer att vara fab! Just nu är jag en speedad liten ballerina (ska försöka knäppa en bild senare) i superpuffig kjol & något vilt i blicken! :) Nu ska jag maratonskriva i en & en halv timme, sedan hasta iväg & hämta ut min klänning & efter det blir det att fixa till sig. Fast det första jag ska göra när jag kommer hem är att krama Rob, moi känner sig lite som ett lönnlöv i vinden just nu... Nope, pepp, pepp var det! Puss!

Kommentarer
Postat av: ma

Visst kommer du att skriva i din "dagbok" också i
Mexico, så vi får följa Ida på vift i La Paz?

2008-04-10 @ 22:19:46
Postat av: Ida

Sjalvklart! Jag & min blogg ar ett! :)

2008-04-11 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0