Sliten stjärna...

& som sagt, efter det barkade kvällen iväg så som den gjorde... :) Hade så himla kul på Insomnia! Flamsade massor & Rob & Jamie roade sig med att hela tiden blåsa ut ljusen på bordet för att reta mig. Vilket tillslut resulterade att jag flippade ut på Rob & satte mig gränsle över hans knä & bultade mina knytnävar mot hans bröst:

Moi - Just stop it stupid, stupid, Scottish person! Do not kill the candle again!
R - Or else?
Moi - Or you will have to deal with me!
J - Well, if that is the way you punish people you will kind of have to live with the fact that people will repeatedly blow out your candles...
R - Yes, it's very comfy to have you sitting here, though you could hit harder!


Jupp, det var iiiiilla igår! Var rätt slitigt att behöva transportera min trötta kropp ned till Toni & Guy! :) Anyway, idag får ni en, i det närmaste osminkad, street style bild istället eftersom det är så här jag har sett ut under merparten av dagen.

image369

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0