Sweet day...

Undervisade på the ROM till fem & sedan kom Mark & Rob & hämtade upp mig för en tripp ut till Sabynthe. Nu har vi pressat i oss kopiösa mängder mat & tokat oss lite - underbart roligt! Mark jobbar dels för Apple & dels som massör, så han har 'tagit ut' en del av mina knutar i ryggen. Ni skulle ha hört den! Det var helt horibelt! Alltså, tänk ljudet som skulle uppkomma om man trampade på ett paket med knäckebröd...så lät min rygg! Blev helt lealös så Mark fick faktiskt hålla upp mig! :)

M - This is nice, especially as we just had a conversation about your tinny little dress!

Nu...de andra har klarat av disken, så måste kuta - dax för work shop! Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: maja

Snart tror jag att jag kommer till dig och tar din intelligenskvot. Min ligger nere för räkning. :P

2008-04-04 @ 15:27:58
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Du, det ar fredag...jag tror inte att du har sa mkt att hamta har just nu, moi ar i helgmood! ;)

2008-04-04 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0