Två främmande fåglar...

Seeen = Iiik i panik (som vanligt)! Ibland undrar jag om jag någonsin kommer att bemästa det här med tid? Dessvärre tror jag att jag kommer att forsätta att panikhasta till allt ända tills den dagen då något slår om uppe i mitt huvud & jag gör en tvärvändning &  blir som farmor (som tycker att det är nödvändigt att sitta & vänta i 45 minuter på buss-stationen i älvsbyn...). Jepp, den gyllende medelvägen har aldrig varit något för mig, antingen gör jag saker ordentligt eller så gör jag dem inte alls. Detta gäller typ det mesta, vilket jag tror att alla som har tillbringat mer än fem minuter med mig är rätt väl medvetna om... Anyway, nu ska jag springa & hämta upp min klänning. Den kommer att vara helt tokfel för kvällens fest eftersom den är hellång men det bryr jag mig inte om:

Moi - Hmm, I want to wear my long blue dress, despite the fact that it's more of a cocktail-dress event...
R - Hon, you are always different anyway, so just wear it! Oh, can't you wear a corset?!
Moi - Beb, you can do that if you want to, I'll save that to parties that my supervisors will not attend.
R - Tempting that is, I still think that I'll go with my highland formal.
Moi - We will be soooo very, very, different from the rest of them - aren't we?
R - Unique is the word you want to use.
Moi - Yes! Rare butterflies! 


Kommentarer
Postat av: joel

ojojoj, här är någon som förstår sig på både rättstaving, välvårdat språk och en bra tonart.. definitivt ett stopp på vägen...

ja, om du inte bott i kanada förstås..

mötte en tjej från toronto igår, fan jag älskar kanadensare!

2008-04-11 @ 03:18:22
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Maja

Jag tror att du kommer rocka i din hellånga klänning :)

Ursäkta att jag är så frånvarande. Finns här i bakgrunden. Kramar!

2008-04-11 @ 11:05:39
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Joel - Världsturné?! :)

Maja - Japp, jag rockade!

Ingen fara, ibland snurrar allt sa fort att man knappt har tid med sig sjalv, & det ar de lagerna som man maste se till att forsoka prioritera sig sjalv! Kram!

2008-04-11 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0