Dumpling house!

Dagens födelsedags lunch intogs förövrigt på ett av mina favoritställen nere i Chinatown - The dumpling house! Kanske inte den mest fancy av restauranger att gå till, men jag älskar dumplings med en brinnande intensitet. Speciellt de vegetariska... mmm...dumplings! Hade superroligt med Laura som alltid & tjattrade på i 110 som vanligt. Gav henne Annabelles cd-skiva i födelsedagspresent & körde lite falsksång för sakens skull. Mkt har jag fått att vara tacksam för här i livet, men en vacker sångröst hör inte till dem... jag låter lite som Mozart i Lilla sjöjungfrun. Men Laura blev glad så det är huvudsaken! Lite får man uppoffra sig för sina vänner! :)


Moi, mysko min, THE PLACE, samt pinnkrig mot mamma när jag släpade dit henne & bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0