Lovely!

Igår var jag på en av de bästa konserter jag någonsin lyssnat på - Gustav Holst 'The Planets'. SÅ vackert, bara rös mig igenom hela alltet. Ma satt & diggade med till trummorna & stackars småkrassliga bror nickade till under Jupiter. Anyway, vi var alla rörande överens om att det var helt underbart vackert. GH är helt klart en av våra absoluta favoriter efter detta! Så pass att både Korn & moi knatade ned till RTH's lilla shop & kittade upp oss på var sin cd-skiva efteråt. Nu har ju Julia lagt rabarber på cd-spelaren i huset så jag tvingades lyssna på min dator (för sent för att ställa till en scen) men inte ens det förstörde detta mästerverk. Fast grät det gjorde jag inte, det gör jag bara när jag lyssnar på duetten i Pärlfiskarna - å andra sidan förvandlas jag till en liten våt fläck då. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0