Apropå...

min tidigare lilla 'kärleksförklaring' till Paul så får jag väl förtydliga att jag inte har några planer på att 'stjäla' honom från Sandra. Bara för att man älskar någons personlighet & beundrar den som individ behöver det inte automatiskt innebära att man vill ha ett förhållande med den personen. Gällande Paul så har jag väl kanske max ett litet 'crush' sådär som man hade när man gick i skolan & tyckte att man hade världens bästa lärare (weak spot för äldre män?!)! ;) Mer än så är det absolut inte! So no need to worry! Bara för att jag inte befinner mig i ett förhållande just nu innebär det inte att jag paniskt försöker hitta någon! Känner mig ganska nöjd med att ha det som jag har det nu, även om jag vissa dagar funderar på om det kanske inte finns någon som jag ändå skulle vilja försöka med. Well, den som lever får se! 

 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0