Die Murphy, die!

Sitter & sippar på en kopp mint te som jag fått från Thomas, som jag delar kontor med, & känner mig smått frustrerad. Detta beror på att jag skulle vilja ha kontoret för mig själv så att jag skulle kunna ringa till Megha (fick hennes telefon nr i Tyskland igår) - MEN för första gången sedan typ fucking september sitter alla på sina kontorsstolar & arbetar. För att förtydliga, just idag - då jag verkligen, verkligen, vill ägna min arbetstid åt skvaller - måste tydligen både Thomas & Zheni arbeta på kontoret - de som aldrig är här i vanliga fall! I hate Murphy's lag!

image336
Tröja - American Eagle
Kjol-Saint Tropez
Skärp - mammas
Strumpor - HM, vita & ribbstickade
Gummistövlar - Sperry
Smycken - pärlörhängen, 'samearmband' i brunt läder & silver halsband med bubbligt hjärta från Kalevala

Kommentarer
Postat av: magnus

det är ju iaf skönt att kunna ett så litet, krylliskt språk som Svenskan i dessa lägen :)

2008-02-25 @ 23:02:47
Postat av: Ida

Jo men visst, det hade varit super om Megha hade kunnat prata svenska, eller norska eller danska... Dessvarre kan manniskan bara kommunicera pa en rad olika indiska dialekter & tyska (undantaget engelska da).

2008-02-25 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0