Family day...

Jaha, detta mailet damp just ned i min inbox:

Family day!
Just a reminder that the University will be closed on Monday, Feb. 18th,
2008 -- a new statutory holiday introduced by the provincial government.


Känns lite märkligt att de introducerar en random helgdag bara sådär... 'Family day' dessutom - vad ska man göra då? Sure, jag är 24 (& befinner mig på andra sidan atlanten från min familj) så att jag inte riktigt kan fira med någon är väl rätt oki. Men alla andra ensamma då? Neeej, får typ 'Findus jultallrik varning' av det hela... Tror att jag ska 'fira' genom att vara riktigt mkt singel - fixa manikyr & köpa något totalt onödigt bara för att jag känner för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0