Freaky...

Nu har jag precis varit & hämtat upp mina nya träningsbyxor på Lululemon! Det tog mig typ tio minuter att knata dit, fem att hämta ut dem & så tio tillbaka. Under den tiden beslutade sig mina händer i sedvanlig ordning att lägga av. Inte jättemkt denna gången, men checka! Visst är det lite freakshow över det hela?! Syns det att pekfingret de facto är blått? Anyway, nu ska jag strax dra iväg & klättra, need my fix! :) Ska försöka ta ett kort på byxorna senare i veckan så att ni får se hur de ser ut. De heter 'slalom', hoppas dock febrilt att jag inte ser ut som Anja Pärson i dem... Vi kör en liten omröstning senare, oki? Kram! ;)

image330

Kommentarer
Postat av: magnus

men idaaah, de kan ju fan inte pågå såhär, du får ta och uppsöka någon läkare (som inte är pa ;) )
Om jag såg bara de där fingret hade jag ju inte ens tvekat på att rigo mortis slagit in vid de här laget.
Do take care of yourself, babysis

2008-02-22 @ 02:30:42
Postat av: Ida

I know. Men varken jag eller Rob begriper riktigt hur vi ska styra upp det hela. Fast jag tror att han borjar panika lite over situationen, han ar typ mer orolig an jag!

Miss you korn!

2008-02-22 @ 17:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0