My wellingtons!

Måste ju bara konstatera att mina gummistövlar är det bästa köpet på länge! Medan alla andra slaskar runt & ser misserabla ut kan jag skutta runt helt fritt, inga begränsningar här inte! Toronto tillhör numera mig & övriga gummistövelbärande individer - vi som insett att vanliga skor är ett big no no! Lutar allt mer åt att beställa hem de svarta stövlarna från Michael Kors, & i så fall är det nog fara å färde att dessa också trillar med ner i kundkorgen!

image332
My greatest love at the moment...

Kommentarer
Postat av: magnus

din passion för gummistövlar är närmast lite läskig
...men...ett läskigt plagg till dina läskiga, deformerade tår ;)

2008-02-23 @ 15:00:04
Postat av: Ida

Men de ar sota! & du, du skulle se hur de ser ut nu efter att jag klamt ned dem i minimala klattrarskor i en manads tid... ;)

2008-02-23 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0