Nervös...

Jepp, nu är jag nervös på riktigt. Har typ en miljon saker som jag måste göra & vid halv fyra ska jag vara ute på flygplatsen. Innan dess måste jag printa ut en massa artiklar, byta vatten åt Ross, äta lunch med Jan (gick inte att ducka), handla & tvätta... Fast ska jag vara helt ärlig så är det väl inte alla dessa saker som stressar upp mig mest... DJUPT ANDETAG - moi får inte bli alltför speedad nu, vilket jag har en tendens att bli... :) Det kommer att gå bra, eller hur?

 image340
Linne - Marwin
Klänning - XX by Mex
Skärp - vintage
Skor - Scorett; svarpa pumps med rosett på tån

Kommentarer
Postat av: M

Hälsa så gott till honom från oss i "guldbältet". Ha det bra och hoppas att vistelsen i Toronto blir till nöje för båda två.

2008-03-01 @ 17:15:22
Postat av: Ida

Det ska jag gora, jag ar saker pa att han halsar tillbaka!

2008-03-02 @ 01:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0